יום שלישי, 26 ביולי 2016

נעים להכיר...


היוש! כאן גזר הארנבון, וזה הבלוג הקסום שלי 
(אני ממש ממש מתרגש!)

אתם בטח מתפלאים שנתקלתם בבלוג של ארנבון. 

ואני מסכים אתכם. זה בהחלט לא משהו שרואים כל יום.

אבל אמא כל הזמן מספרת לכולם שאני הארנבון הכי מיוחד שהיא פגשה, אז רק הגיוני שאעשה משהו מיוחד כמו לפתוח בלוג משלי. אמא אומרת שקוראים לזה "פורץ דרך" (ואני חושב שהיא מתכוונת לזה שכל ערב אני רץ בכל הבית במהירות שיא ופורץ דרך לכולם. אז אני לא כל כך יודע מה זה קשור).


מי אני?


קוראים לי גזר. כשהייתי בן 3 חודשים, אמא ראתה פרסום שמישהו נטש ארנבון בשדה, מוקף בחתולים ורועד מפחד. אנשים טובים עזרו לה למצוא אותי ובוקר אחד היא באה ולקחה אותי הביתה. 

וזהו. מאז אני פה, מעביר את חיי בהנאה כארנבון חופש עירוני, שגדל ללא כלוב - ממש כמו מגי החתולה ומיקה הכלבה (האחיות הגדולות שלי). 



חוץ מכל זה, אני גם יד ימינה של אמא, שהיא מטפלת רגשית בילדים, ויש לה אפילו תואר שני בהתפתחות הילד ממקום שנקרא אוניברסיטה. כל שבוע מגיעים לבקר אותנו בבית כל מיני ילדים נחמדים, שאמא ואני (לצד שאר האחים הפרוותיים שלי) עוזרים להם להתגבר על קשיים ולהיות שמחים יותר.




אני מאוד אוהב את המשפחה החדשה שלי, ולכן תמיד עושה הכל כדי לעזור. אני מנסה להראות לאמא שאני העוזר מספר 1 שלה, אבל היא לא תמיד מעריכה את המאמצים שלי. "שובב עם לב זהב". כך היא קוראת לי כל הזמן.

             אז...על מה תקראו בבלוג שלי, אתם שואלים?

בבלוג אני רוצה לדבר אתכם על אושר! אני אכניס אתכם לחיי היום יום עמוסי ההרפתקאות והשובבות שלי, אשתף אתכם בתובנות ממרום חוכמתי הארנבונית, על איך אפשר לחיות חיים מאושרים יותר, ובכל שבוע אתן לכם טיפ שיקדם אתכם טיפ טיפה יותר קרוב לאושר הנכסף! שווה, נכון?!? :)


אז עכשיו רק נותר לי להזמין אתכם להצטרף למסע...

תוכלו לקרוא על הסיפור שלי בהרחבה בפוסט הראשון של הבלוג, ואפשר גם לעקוב אחריי בדף הפייסוש שלי, או בעמוד האינסטוש.


תבואו! יהיה פה שמח! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה